Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Процес призначення допомог від Фонду за е-лікарняними не змінився
2021-10-18

Після остаточного переходу України на електронні лікарняні для роботодавців і працівників відбулася низка змін – більше не потрібно передавати паперові підтвердження своєї непрацездатності, роботу з е-лікарняним можна повністю перевести в цифровий формат, а всі лікарняні працівників доступні в електронному кабінеті і можуть бути вивантажені одним файлом – цю функцію додали нещодавно.

Про головні зміни Анна Харченко, заступниця начальника управління страхових виплат і матеріального забезпечення, начальниця відділу матеріального забезпечення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, розповіла під час семінару-тренінгу «Нова модель видачі е-лікарняних: що важливо знати працівнику і роботодавцю». Захід організувало об’єднання профспілок, організацій профспілок у місті Києві «Київська міська рада профспілок» сьогодні, 12 жовтня.

«Основні зміни стосуються комунікації між працівником і роботодавцем щодо тимчасової непрацездатності – вона спростилась. Працівнику не потрібно витрачати час на збір всіх необхідних підписів і печаток на лікарняному, щоб передати цей листок роботодавцю, і взагалі не потрібно надавати жодних паперових підтверджень своєї непрацездатності. Вся необхідна інформація для призначення допомоги є в особистому кабінеті роботодавця з дня відкриття е-лікарняного», – розповіла Анна Харченко.

Водночас, процес призначення матеріального забезпечення від Фонду соціального страхування України після впровадження електронних лікарняних не змінився. Для отримання коштів на виплату допомог за лікарняними листками як і раніше потрібне засідання комісії із соціального страхування підприємства, яка приймає рішення про призначення виплат, і оформлення заяви-розрахунку.

«Сама процедура, а також строки залишились такими ж, за виключенням набуття лікарняним статусу «виданий». Починати працювати з е-лікарняним і призначати за ним матеріальне забезпечення варто лише через сім днів після дати його закриття – це визначено в наказі МОЗ від 17.06.2021  № 1234 (в ред. наказу МОЗ від 28.09.2021 № 2086)», – зазначає Анна Харченко.

Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних. Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.

Слідкувати за станом виплат за електронними лікарняними можна в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.

«З початку  повноцінного переходу на електронні лікарняні пройшло менше двох тижнів. Тож в усіх учасників процесу ще виникають питання і складнощі в роботі з е-лікарняними. Бувають випадки, коли е-лікарняні не формуються через помилки в персональних даних пацієнтів в медичних висновках, невідповідність чи відсутність даних в Реєстрі застрахованих осіб щодо працевлаштування тощо. Усі ці випадки вирішуються індивідуально – лікар має можливість виправити помилки в медвисновку, або видати паперовий лікарняний, якщо строк для виправлення вийшов», – говорить Анна Харченко.

Водночас, цифровізація вимагає від працівників уважніше ставитись до своїх персональних даних і їх актуалізації. Про зміну прізвища, номеру телефону тощо потрібно оперативно повідомляти лікаря і роботодавця.

Детальніше про зміни, які відбулись після завершення перехідного періоду впровадження е-лікарняних: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977639

Алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний, і відповіді на найчастіші питання: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977654

Випадки перетинання періодів тимчасової непрацездатності в різних е-лікарняних і принципи їх скорочення: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977715

 

Пресслужба виконавчої дирекції
  Фонду соціального страхування України

ОГОЛОШЕННЯ
     
Оголошення

25 жовтня 2021  року о 14.00  відбудеться засідання постійної комісії  з питань земельних ресурсів, охорони довкілля

     
     
Сплатіть борги до бюджету громади!

Шановні мешканці громади!

Якщо ви є власниками земельних ділянок або іншої нерухомості, ви повинні були сплати податки до бюджету громади до 1 вересня.

     
     
Оголошення

25 жовтня 2021 року о 10.00   відбудеться засідання постійної комісії  з питань соціальної політики, охорони здоров'я, материнства і дитинства

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Миргородводоканал

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net